Сальник коленвала на CHRYSLER PT CRUISER
Уточните год выпуска и двигатель CHRYSLER PT CRUISER
раздел Сальник коленвала на CHRYSLER PT CRUISERВисота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 48
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Внутрішній діаметр: 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 48
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 32
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 45
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 45
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Зовнішній діаметр [мм]: 67
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 45
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 67
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 90
Зовнішній діаметр [мм]: 111
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 9,5
Внутрішній діаметр: 91
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 111
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A/BS
Ширина (мм): 9
Внутрішній діаметр: 93
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип корпусу: з корпусом
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SP
Версія: integrierter Wedi
Висота 1 [мм]: 15,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 93
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: З фланцем
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 133,5
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 155
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач