Сальник коленвала на MITSUBISHI OUTLANDER
Уточните год выпуска и двигатель MITSUBISHI OUTLANDER
раздел Сальник коленвала на MITSUBISHI OUTLANDERВнутрішній діаметр: 98
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 114
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 90
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 110
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Товщина [мм]: 7
Ширина (мм): 7
Висота 1 [мм]: 7,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 85
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 103
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Вага, кг]: 0,22
Внутрішній діаметр: 85
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: З фланцем
Необхідна кількість: 1
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішній діаметр: 85
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Дотримуватися інформації щодо монтажу:
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Номер спеціального інструменту, що рекомендується: VW T10134
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип корпусу: з корпусом
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: IWD
Версія: integrierter Wedi
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)