Сальник коленвала на TOYOTA DYNA
Уточните год выпуска и двигатель TOYOTA DYNA
раздел Сальник коленвала на TOYOTA DYNAВнутрішній діаметр: 32
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 46
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Висота 1 [мм]: 6
Внутрішній діаметр 1 (мм): 32
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 46
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Внутрішній діаметр: 42
Зовнішній діаметр [мм]: 60
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 50
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 80
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 10