Сальник коленвала на HYUNDAI ATOS
Уточните год выпуска и двигатель HYUNDAI ATOS
раздел Сальник коленвала на HYUNDAI ATOSВисота [мм]: 8
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 8
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 30
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 46
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Внутрішній діаметр: 60
Зовнішній діаметр [мм]: 75
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 60
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 75
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 8
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення