Сальник первинного валу, сальник напівосі. на FORD SIERRA
Уточните год выпуска и двигатель FORD SIERRA
раздел Сальник первинного валу, сальник напівосі. на FORD SIERRAВисота 1 [мм]: 12,7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 34,93
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 49,5
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Внутрішній діаметр: 34,9
Зовнішній діаметр [мм]: 49,5
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Тип сальника валу: 822S
Товщина [мм]: 13,1
Висота 1 [мм]: 8,8
Висота 1 [мм]: 838
Внутрішній діаметр 1 (мм): 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 58
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 55
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: змінне кручення
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 42
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 56
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 28
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 40
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: праве кручення