Сальник первинного валу, сальник напівосі. на PEUGEOT 605
Уточните год выпуска и двигатель PEUGEOT 605
раздел Сальник первинного валу, сальник напівосі. на PEUGEOT 605Внутрішній діаметр: 23
Зовнішній діаметр [мм]: 36
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 7
Вага, кг]: 0,008
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 58
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Необхідна кількість: 1
Сторона встановлення: спереду ліворуч
Товщина [мм]: 11,3
Висота 1 [мм]: 11,3
Внутрішній діаметр 1 (мм): 16
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 30
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 42
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Висота 1 [мм]: 6
Висота 2 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 23
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 36
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Вага, кг]: 0,02
Внутрішній діаметр: 25,5
Внутрішній діаметр: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Необхідна кількість: 1
Сторона встановлення: спереду праворуч
Ширина (мм): 11,2
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 58
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Тип кручення: змінне кручення
Товщина [мм]: 10
Форма: А-подібний
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Висота 1 [мм]: 11,3
Внутрішній діаметр 1 (мм): 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 58
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: змінне кручення