Сальник коленвала на ROVER 200
Уточните год выпуска и двигатель ROVER 200
раздел Сальник коленвала на ROVER 200Висота 1 [мм]: 11
Внутрішній діаметр 1 (мм): 90
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 104
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Внутрішній діаметр: 27
Зовнішній діаметр [мм]: 39,5
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 90
Зовнішній діаметр [мм]: 110
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 10
Внутрішній діаметр: 79
Зовнішній діаметр [мм]: 116
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 7,5
Внутрішній діаметр: 31
Зовнішній діаметр [мм]: 46
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 90
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 110
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Версія: integrierter Wedi
Тип кручення: лівий крутіння
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 45
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7